KLM stimuleert met salescampagne aanschaf van duurzame brandstof

Door Redactie Nationale recreatiegids
2 min
KLM lanceert vandaag een nieuwe campagne: de Real Deal Dagen. Met deze campagne wil KLM mensen inspireren om op reis te gaan voor de momenten die er écht toe doen. Van 17 tot en met 30 mei kunnen klanten meer dan 50 bestemmingen wereldwijd met korting boeken.  Als klanten tijdens de campagne kiezen voor de aanschaf van een extra hoeveelheid duurzame vliegtuigbrandstof, dan verdubbelt KLM dat bedrag met een duurzame brandstof bonus. Dat meldt de KLM.

De campagne is ontwikkeld samen met dentsuACHTUNG! en wordt via radio, online video, social media, display ads en e-mail onder de aandacht gebracht. De inhoud past bij het Fly Responsibly-initiatief, waarmee KLM een duurzamere toekomst voor de luchtvaart wil realiseren, door zelf te verduurzamen maar ook door hierin samen te werken met klanten en de sector. Daarom vragen we klanten tijdens de Real Deal Dagen om hun voetafdruk te verkleinen door een bijdrage te leveren aan duurzame vliegtuigbrandstof (Sustainable Aviation Fuel – SAF). Wanneer klanten dat tijdens de Real Deal Dagen doen, verdubbelt KLM het bedrag in de vorm van een duurzame brandstof bonus. 

Door: Nationale Recreatiegids