Heineken en MOJO verlengen samenwerking met zeven jaar
19 augustus 2024 om 14:42
< 1 min lezen

Heineken en MOJO verlengen samenwerking met zeven jaar

In ieder geval tot 2032 drinken bezoekers van festivals als Lowlands, Pinkpop, Down The Rabbit Hole en North Sea Jazz Heineken (of een ander biermerk van de producent) als zij een pilsje willen. Evenementorganisator MOJO en bierproducent Heineken hebben hun samenwerking met zeven jaar verlengd, meldt Heineken.

En dat is opmerkelijk, schrijft Heineken, omdat een verlenging normaal gesproken drie jaar duurt. Door een langere samenwerking aan te gaan lijkt het vertrouwen tussen de twee partijen erg hoog te zijn.

Zij werken overigens als sinds 2015 samen. Het is niet zo dat er alleen maar Heineken geschonken wordt. Ook andere biermerken van het concern, zoals Brand of Birra Moretti worden geserveerd.

Maarten Schuurman, directeur van Heineken Nederland: “Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar festivals, elementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.”

Foto: Heineken

Relevante artikelen

Alles van ondernemen
    • Evenementen

    Eurovision in Concert 2026 gaat wel door ondanks dat Nederland niet meedoet

    5 december 2025 om 10:26
    • Evenementen

    Festival CityProms in Leeuwarden stopt: krijgen financiën niet rond

    5 december 2025 om 09:11

Aankomende evenementen

02 Jan
Vakantiebeurs Amsterdam
  • Noord-Holland
07 Jan
Va­kan­tie­beurs 2026
  • Overijssel
10 Feb
Recreatie Next Level 2026
  • Zuid-Holland