Genieten staat centraal op muziekfestival Uitgast

Door Redactie Nationale Recreatiegids
3 min
Het unieke en klassieke crossover muziekfestival van Nederland vindt op zaterdag 17 en zondag 18 augustus plaats in het Natuurpark Lelystad. Omgeven door de prachtige Lelystadse natuur kun je twee dagen lang genieten van hoogwaardige klassieke muziek, wereldmuziek, salsa, jazz en Balkan ritmes. Een evenement dat City Marketing persoonlijk al jaren een warm hart toedraagt. 

City Marketing Lelystad is sinds 2009 verantwoordelijk voor de strategie, regie, inhoud en uitvoering van alle city marketing activiteiten voor Lelystad. Evenementen maken een belangrijk deel uit van het marketinginstrumentarium om de stad verder te profileren, zowel voor de huidige bewoners en bedrijven, als voor toeristen en toekomstige Lelystedelingen, aldus Quérine van Osch, Manager Evenementen & Toerisme. Daarnaast is City Marketing Lelystad één van de partijen die namens de Gemeente Lelystad evenementen initieert en vanaf 2012 ook ondersteunt, zowel in financiële als in marketing en communicatie zin. Vandaar dat dit zo’n hoogwaardig evenement uitstekend past bij onze doelstelling en strategie.

Op zondag 18 augustus delen de medewerkers van City Marketing Lelystad iedere bezoeker een kleine attentie uit afkomstig van Flevolandse bodem. Namelijk een appel voorzien met het beeldmerk van de stad. Op deze manier wordt er aandacht besteed aan de stadstrots en de kernwaarden van de stad.
 

© Nationale Recreatiegids