16 augustus 2011 om 11:23
< 1 min lezen

Showvertising nieuwe trend in het overbrengen van beleving

ROTTERDAM – Als recreatiebedrijf verkoop je aan de consument de beleving van de activiteit. Via showvertising een droomplek maken van een winkeletalage is een goede mogelijkheid dit over te brengen naar de klanten, zo meldt Pretwerk.

Deetalages van lege winkelpanden worden door Shop Advertisers verhuurd aan recreatiebedrijven om er een 3D-reclame te plaatsen. De huurprijs isafhankelijk van de locatie. Shop Advertisers regelt het onderhoud van het pand en desgewenst de inrichting.

Inde etalage kunnen verschillende elementen gepresenteerd worden, met behulp van oa. animatronics, videobeelden of foto’s. Met de toevoeging van Qr codes kan de klant via de smartphone direct boeken.

Hetfenomeen is ontstaan in New York. In de Amerikaanse stad is een database met A-locaties, zodat de etalage afgestemd kan worden op het publiek.   
© Nationale Recreatiegids

Relevante artikelen

Alles van evenementen
    • Evenementen

    Koningin Máxima opent veertigste editie Eurosonic Noorderslag

    Vandaag om 10:59
    • Evenementen

    Deze artiesten zie je aankomend jaar op Vestrock

    Gisteren om 11:32

Aankomende evenementen

02 Jan
Vakantiebeurs Amsterdam
  • Noord-Holland
07 Jan
Va­kan­tie­beurs 2026
  • Overijssel
10 Feb
Recreatie Next Level 2026
  • Zuid-Holland