6 oktober 2015 om 11:48
< 1 min lezen

Masterclass Gastblijheid

Hoe vaak wilt u per dag een glimlach op het gezicht van uw gasten toveren? En hoe realiseert u dat? Het begint met excellent gastheerschap, dat zich vertaalt in gastblijheid onder uw klanten. Maar zet u het bewust en effectief in? Weet u hoe u indruk maakt op uw klanten? Het is de eerste indruk die telt. Gastblijheid is van toegevoegde waarde voor elk bedrijf.

Relevante artikelen

Alles van evenementen
  • figure of justice
    • Accommodaties

    Rechtszaak over mini‑camping in Schalkhaar opnieuw van start

    Gisteren om 12:42
  • brand
    • Accommodaties

    Dodelijke brand op vakantiepark in Woerdense Verlaat

    Gisteren om 09:08

Aankomende evenementen

02 Jan
Vakantiebeurs Amsterdam
  • Noord-Holland
07 Jan
Va­kan­tie­beurs 2026
  • Overijssel
10 Feb
Recreatie Next Level 2026
  • Zuid-Holland