Toverland lanceert vernieuwde website: zes themawerelden centraal

Elke themawereld krijgt een eigen pagina, compleet met een beschrijving, sfeerfoto's en details over de diverse attracties. Ook zijn de horecagelegenheden per wereld te vinden. De opmaak van de pagina’s is geïnspireerd door de specifieke thema’s, zoals takken en bladeren voor de Magische Vallei en touwen met schelpen voor Port Laguna. Een link naar de ticketshop is altijd snel bereikbaar.
Eenvoudig navigeren
De website heeft een strak ontwerp met een witte achtergrond en een eenvoudig te navigeren hoofdmenu met vijf hoofdcategorieën, waaronder overnachtingen. Hoewel Toverland nog geen eigen hotel of vakantiepark heeft, wordt er in de zomer wel een tijdelijke camping opgezet voor bezoekers. Onderaan elke pagina zijn links naar de socialmediakanalen van het park, waaronder Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Threads, X en Bluesky.
Entreeprijzen en kortingen
Bovenaan de pagina is een opvallende mededeling over een vroegboekkorting van 7 euro te zien. Daarnaast bevat de site een kalender met entreeprijzen voor verschillende doelgroepen, zoals volwassenen, kinderen, ouderen en jarigen, inclusief de prijzen voor groepen en jeugdverenigingen.
Beeld: Toverland