Tweede plek voor Toverland bij verkiezing Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2025

Bezoekers zijn vooral te spreken de behulpzame en vriendelijke medewerkers, de goede sfeer en de kindvriendelijkheid van het park. Ook het eten scoort hoog. Bijna de helft van de respondenten gaf Toverland zelfs een 9 of 10 voor gastvrijheid. Marketingmanager Bart Jaspers noemt de uitslag een “geweldige waardering” voor het werk van alle medewerkers. “In Toverland staat het creëren van magische gelukservaringen voorop.”
Eerste deelname
Opvallend is dat Toverland dit jaar voor het eerst meedeed aan de verkiezing. Toch behaalde het park meteen een toppositie. In totaal reikte MarketResponse prijzen uit in negen sectoren en een extra categorie voor goede doelen. De verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bestaat sinds 2007 en is volledig gebaseerd op beoordelingen van consumenten. Bedrijven kunnen zich niet aanmelden, wat de uitslag extra waardevol maakt. Voor de editie van 2025 verzamelden de onderzoekers ruim 116.000 beoordelingen.