30 januari 2013 om 13:11
< 1 min lezen

Taylor Swift gezicht campagne dieetcola

AMSTERDAM (Novum) – Taylor Swift heeft een overeenkomst gesloten met frisdrankgigant Coca-Cola. De zangeres wordt dit voorjaar het gezicht van een grote campagne rond het merk Diet Coke, schrijft het Amerikaanse muziektijdschrift Billboard.

Swift is te zien in tv-commercials en gedrukte en digitale advertenties. “Ik ben zo in de wolken met onze nieuwe samenwerking”, laat ze weten. Het Amerikaanse bedrijf is op zijn beurt blij dat het de zangeres heeft weten te binden. “Ze is een wonderbaarlijk individu en prachtig symbool voor presteren.”

Diet Coke is ook betrokken bij haar nieuwe tournee, de Red Tour, die in maart van start gaat. Swifts collega Beyoncé bereikte onlangs een overeenkomst met concurrent Pepsi.

 

Relevante artikelen

Alles van evenementen
    • Evenementen

    Limburg niet van plan de start van Vuelta 2029 of 2030 binnen te halen

    Vandaag om 10:16
    • Evenementen

    Amsterdam houdt ruimte voor feesten tijdens Koningsdag, maar ‘betere beheersbaarheid’ is nodig

    Vandaag om 09:55

Aankomende evenementen

02 Jan
Vakantiebeurs Amsterdam
  • Noord-Holland
07 Jan
Va­kan­tie­beurs 2026
  • Overijssel
10 Feb
Recreatie Next Level 2026
  • Zuid-Holland