Radar in tweede week op NPO 2 door zo'n 525.000 mensen gezien
21 februari 2023 om 09:50
< 1 min lezen

Radar in tweede week op NPO 2 door zo’n 525.000 mensen gezien

De tweede uitzending van het consumentenprogramma Radar, dat sinds dit jaar op NPO 2 te zien is, werd maandagavond door gemiddeld 525.000 mensen bekeken. Daarmee trok het minder bekijks dan de aftrap van het nieuwe seizoen vorige week maandag.

Naar de eerste aflevering van het programma, dat wordt gepresenteerd door Antoinette Hertsenberg, keken vorige week nog zo’n 849.000 mensen. Het programma kwam daarmee op de twaalfde plek in de top-25 van best bekeken programma’s van de dag. Deze week waren de 525.000 kijkers goed voor een 21e plaats.

NOS Journaal

Het best bekeken programma van de dag was het NOS Journaal van 20.00 uur op NPO 1, daar keken ruim 2,1 miljoen mensen naar. Aansluitend bleven er nog meer dan 1,6 miljoen kijkers plakken voor het kunstprogramma Van onschatbare waarde, dat tegenover Radar werd geprogrammeerd. Bed & Breakfast (ook NPO 1) maakt de top-3 compleet met bijna 1,3 miljoen kijkers.

Bij de commerciële zenders waren het RTL Nieuws van 19.30 uur (RTL 4) en Vandaag Inside (SBS6) de best bekeken programma’s met respectievelijk zo’n 1,2 miljoen en 879.000 kijkers.

Door: ANP

Relevante artikelen

Alles van cultuur
    • Cultuur

    Rapport adviesbureau: zonder financiële steun haalt Groninger Museum 2027 niet

    Gisteren om 14:47
    • Cultuur

    WILDLANDS-serie genomineerd voor Televizier-Ring 2026

    Gisteren om 13:48

Aankomende evenementen

02 Jan
Vakantiebeurs Amsterdam
  • Noord-Holland
07 Jan
Va­kan­tie­beurs 2026
  • Overijssel
10 Feb
Recreatie Next Level 2026
  • Zuid-Holland