14 augustus 2020 om 12:02
< 1 min lezen

#Hiermoetjezijn blijft ook na de zomer Nederland promoten als bestemming

"Hier Moet Je Zijn" laat zien dat je echt niet naar ‘daar’ hoeft, je hebt het immers allemaal ‘hier’, in Nederland. "Hier Moet Je Zijn" is de gids naar de unieke plekken in Nederland, naar de rust en ruimte, want er is voldoende plek voor iedereen. Niet alleen deze zomer, maar ook in het najaar en volgend jaar. "Hier Moet Je Zijn" is de enthousiaste aanbeveling en laat iedereen vrij om deze toe te passen. Dit meldt Hiswa-Recron.

Ruim 150 partners bouwen al samen aan de beweging en gebruiken het concept om bezoekers te informeren, te gidsen en na de zomer ook te stimuleren voor Nederland te kiezen als toeristische bestemming.
 

#Hiermoetjezijn-toolkit voor ondernemers

 
Met deze gezamelijke inspanning zijn heel veel mensen geïnspireerd om in Nederland op vakantie te gaan en zaadjes geplant voor dagjes en weekendjes weg in het najaar.
 
Wil je als ondernemer ook meedoen? Vraag dan de toolkit aan bij hiermoetjezijn@holland.com en post jouw unieke en onontdekte #Hiermoetjezijn-plek
 
Door: Nationale Recreatiegids

Relevante artikelen

Alles van ondernemen
    • Attracties

    Efteling geeft grootste strik ter wereld een tweede leven

    Vandaag om 12:51
    • Attracties

    Orang-oetan jong uit Apenheul verhuist naar gespecialiseerde opvang nadat pleegopvang mislukt

    Gisteren om 15:44

Aankomende evenementen

02 Jan
Vakantiebeurs Amsterdam
  • Noord-Holland
07 Jan
Va­kan­tie­beurs 2026
  • Overijssel
10 Feb
Recreatie Next Level 2026
  • Zuid-Holland