Genieten staat centraal op muziekfestival Uitgast
City Marketing Lelystad is sinds 2009 verantwoordelijk voor de strategie, regie, inhoud en uitvoering van alle city marketing activiteiten voor Lelystad. Evenementen maken een belangrijk deel uit van het marketinginstrumentarium om de stad verder te profileren, zowel voor de huidige bewoners en bedrijven, als voor toeristen en toekomstige Lelystedelingen, aldus Quérine van Osch, Manager Evenementen & Toerisme. Daarnaast is City Marketing Lelystad één van de partijen die namens de Gemeente Lelystad evenementen initieert en vanaf 2012 ook ondersteunt, zowel in financiële als in marketing en communicatie zin. Vandaar dat dit zo’n hoogwaardig evenement uitstekend past bij onze doelstelling en strategie.
Op zondag 18 augustus delen de medewerkers van City Marketing Lelystad iedere bezoeker een kleine attentie uit afkomstig van Flevolandse bodem. Namelijk een appel voorzien met het beeldmerk van de stad. Op deze manier wordt er aandacht besteed aan de stadstrots en de kernwaarden van de stad.
© Nationale Recreatiegids